wtorek, 7 maja 2013

Základy - Fotbal Pravidla Všichni


Jsem sledoval Fotbal Existence a pravděpodobně pravděpodobné, že jsem mají nezdravé škodlivé posedlost sport a nadšence má Kultura myšlenky o tom, jak zlepšit aby zlepšila ní. Můj Primární přesto je čárový rozhodčí / rozhodčí asistent.


V horní Nejlepší národy na celém světě jako Anglii, Itálii a Španělsku, kde všude tam na to proč máme pouze dva čároví rozhodčí? Absolutně to dělá pocit mít čtyři? Pak se mohou lépe větší livescore rozhodnutí o volání na bez ohledu na to, jestli míč překročil čáru, nebo ne. Také by musí maximalizovat pravděpodobnost z obdržení těžit z otázka volání v ofsajdu hráči jsou jen Nabídka jak těch, kteří povýšit pod jejich vlajkou.


Ale Hlavní důvod Mám pro tlačí čtyři z toho důvodu, že rozhodčí vyžaduje pomoc. Čtyři rozhodovat o se na zatáhnutí za dres, kolena a další odchody na který pokračuje z Rezervovat na rozhodčího.


Co mi vadí nejvíce, je do očí bijící Postava kontroly a košilové táhne, které jdou na z zobrazit z hlediska rozhodčí na přestávají účastník výrobu spustit v vedení obránce. Nemám se špatně nemocný médií říkal mi, že pozorování hráčům zaslány zápas, kdy mé mysli myšlenky sport činnost jsou tak cyničtí jmenován "chytrých" fauly, že přestávají zabránit útočníkovi v komplexním toku pohybu pro velmi malá minimální trest.


navíc I věřit zvážit, že pokud hráči hráči got drsnější trest pro ty, typ o fauly, které by bylo hodně hodně mnohem méně pravděpodobně až věnovat je v první Oblast. Nechci věřit Přímý až další fialová karty celé kolo, snížit cynického fauly.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz